کد خبر: ۲۵۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 13 July 2016


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: سلامت جانبازان و ایثارگران البرز در قالب طرحی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

داود مدیرفلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما توسعه خدمات‌رسانی به جانبازان و ایثارگران است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه میزان سرانه درمان در این استان بسیار پایین است و جانبازان و ایثارگران با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستند، لذا طرح بررسی سلامت جانبازان در قالب طرحی با نام پایش سلامت جانبازان در این استان اجرایی می‌شود.

این مسؤول تأکید کرد: توجه به نیازها و اهتمام ویژه داشتن به رفع مشکلات جانبازان از مهمترین مواردی است که باید مدنظر تمامی مسؤولان قرار گیرد.

مدیرفلاح با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد، افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند که دشمن به اهداف شوم خود نزدیک شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: دشمن امروز نیز با راه‌اندازی جنگ دیگری در نظر دارد تا به اهداف شوم خود برسد لذا جوانان امروز باید با الگو گرفتن از ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، ‌در برابر این توطئه دشمنان بایستند و با حفظ آرمان‌های نظام و دفاع مقدس دشمنان را مأیوس کنند.

مدیرفلاح افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که باید بیش از پیش به آن توجه داشت، پیگیری مشکلات و توسعه خدمات درمانی به جانبازان و ایثارگران است.

وی ادامه داد: در این راستا با اجرای طرح کشوری پایش سلامت ایثارگران تلاش داریم تا خدمات دهی مناسبی را به این قشر ارائه دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: این طرح از امروز کار خود را آغاز کرده و با توجه به اینکه این طرح به صورت کشوری است شامل تمامی جانبازان در کشور می‌شود.

مدیرفلاح با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 30 پزشک فوق تخصص و متخصص وضعیت سلامت جانبازان دفاع مقدس را مورد بررسی قرار می‌دهند،‌ افزود: در نظر داریم طی برنامه‌ای از جانبازان تجلیل به عمل آوریم.

انتهای پیام/2302/ب

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار