کد خبر: ۲۶۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 16 July 2016


رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: رفع مشکلات صنایع از مهمترین اهداف مسؤولان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ رحیم بنامولایی ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای رسیدن به اهداف مورد نظر در زمینه اقتصاد رفع مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای اینکه بتوانیم در این عرصه موفق عمل کنیم، باید واحدهای نیمه فعال و فعال را در این استان شناسایی کرده و با رفع مشکلات این واحدها مسیر فعالیت‌های آنها را هموار سازیم.

این مسؤول با بیان اینکه امروز نگرش دولت در راستای رفع مشکلات صنایع است، افزود: باید تلاش کنیم تا در این عرصه موفق عمل کرده و با استفاده از شرایط ایجاد شده مسیر توسعه و تحولات اقتصادی را در کشور هموارتر سازیم.

بنامولایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان البرز با راه‌اندازی ستاد رفع موانع تولید گام‌های مهمی در جهت رفع مشکلات صنایع تولیدی برداشته شده است و تا کنون بسیاری از این واحدها به سمت توسعه تولید پیش رفته‌اند.

وی تأکید کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این عرصه انجام شود، سیل در صدور مجوز است تا بتوانیم در زمینه ایجاد واحدهای تولیدی نیز اقدامات موثری را انجام دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: با توسعه صنعت و تولید می‌توانیم فضای کسب و کار را نیز در کشور با رونق بیشتری همراه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار