مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خبر داد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: سی و نهمین دوره مسابقات بزرگ قران کریم در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 19 July 2016
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات بزرگ قرآن کریم در این استان اندیشیده شده است، افزود: در این راستا مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور 206 نفر از برترین‌ها آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن کریم در سه مرحله شهرستانی،‌ استانی و کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود که مرحله شهرستانی این مسابقه‌ها با حضور 12 هزار نفر از شرکت‌کنندگان و در سطح خوبی برگزار شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود که مسابقات خواهران در روزهای دوم و سوم مرداد ماه و با حضور 106 نفر برگزار خواهد شد.
صالحی تأکید کرد: بخش برادران نیز با حضور 100 نفر و در روزهای 4 و 5 مرداد برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه برای داوری مسابقات استانی از داوران بین‌المللی و سطح بالایی استفاده شده است، افزود: اطهری‌فرد، شهیدی‌پور و طوسی از داوران بین‌المللی این دوره از مسابقات هستند.
صالحی در ادامه سخنان خود به رشته‌های تعیین شده این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات در 11 رشته شامل حفظ پنج، 10، 20 و کل قرآن، قرائت، ترتیل، اذان، ابتهال و تواشیح است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در حاشیه برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات بزرگ قرآن کریم در استان البرز نمایشگاه بزرگ قرآنی نیز برپا می‌شود، افزود: در نظر داریم که اختتامیه مرحله استانی مسابقه‌های قرآنی را در روز 20 مردادماه برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار