کد خبر: ۲۶۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 20 July 2016


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از اجرای طرح آموزش حافظان قرآنی به صورت مجازی برای نخستین‌بار در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری چند هزار میلیارد دلاری برای منحرف کردن ذهن مسلمانان و به ویژه جوانان مسلمان، ولایی و مومن ایران اسلامی کرده‌اند.

وی افزود: اگر به عملکرد و برنامه‌های شبکه‌های مجازی، کانال‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی که به طور مستقیم از سوی کشورهای زورگوی غربی هدایت می‌شوند، دقت کنیم در می‌یابیم که هدف اصلی آنها دور کردن جوانان مسلمان از آموزه‌های دینی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد:‌ یک روز با دروغ‌پردازی و تهمت این هدف را پیگیری می‌کنند و روز دیگر با حمایت پشت پرده از گروهک‌های منحرف و تروریستی مانند داعش و تکفیری‌ها، به دنبال القای این دروغ بزرگ به بشریت هستند که دین مبین اسلام مروج خشونت است.

صالحی گفت: مقام عظمای ولایت سال‌ها است که نسبت به این خطر و تهدید جدی به مردم و مسؤولان هشدارهای متعددی را بیان فرموده و همه را نسبت به انجام وظائفی که در قبال تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان دارند، راهنمایی کرده‌اند.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، انس بیشتر مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با کلام‌الله مجید است و دستگاه‌های فرهنگی باید در این زمینه با حساسیت و جدیت بیشتری تلاش کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: در سال‌های گذشته و بر اساس رهنمودهای رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی طرح تربیت حافظان قرآنی در کشور اجرا شده که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی همراه بوده و دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

صالحی با اشاره به تلاش‌های سازمان اوقاف و امور خیریه برای تربیت حافظان قرآن گفت: باید از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای دست‌یابی به اهداف پیش‌بینی شده تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: در سال‌های گذشته شاهد رشد و گسترش تکنولوژی و ابزارهای نوین در جامعه هستیم و یکی از ابزارهایی که می‌توانیم در آموزش به علاقه‌مندان حفظ قرآن از آن استفاده کنیم، شبکه‌های مجازی و به طور کلی استفاده از فضای مجازی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: بر این اساس طرح آموزش حفظ کلام‌الله مجید به صورت مجازی برای نخستین‌بار در استان البرز با تلاش کارشناسان و مأموران این اداره‌کل در دست اجرا است.

صالحی گفت: ساخت و راه‌اندازی کانال‌های مجازی با حضور و مشارکت افراد نخبه و کارشناس مراحل آخر خود را طی می‌کند و به زودی اطلاع‌رسانی لازم برای چگونگی استفاده از این فضا و نحوه آموزش و همچنین آزمون‌های مربوطه اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار