کد خبر: ۲۶۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 21 July 2016


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی را در ارائه آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرم دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی جوهری ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین طرح پایگاه توانمندسازی روانی اجتماعی در آموزش و پرورش یک کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای ویژه برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه ارائه آموز‌ش‌ها است.

وی ادامه داد: در این راستا آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تربیتی می‌تواند نقش بسیار مهمی را در این عرصه داشته باشد.

این مسؤول با بیان اینکه آموزش و پرورش در یاددهی و ارائه آموزش‌ها همیشه به عنوان مرکزی مهم برای افراد جامعه تلقی شده است افزود: در این راستا آموزش و پرورش در این عرصه نیز رسالت بسیار سنگینی را بر عهده دارد.

جوهری گفت: در این راستا آموزش و پرورش در کنار والدین می‌تواند مشارکت‌های بسیار خوبی را در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف مورد نظر باید سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهیم خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پایگاه توانمندسازی روانی - اجتماعی در مدارس این ناحیه برای نخستین بار در استان البرز نقش مهمی را در ارائه آموزش‌ها در این زمینه دارد و می‌تواند سالم زیستن را به دانش‌آموزان و والدین آنها آموزش دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار