کد خبر: ۲۶۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 25 July 2016


معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل البرز از برگزاری دوره آموزشی تکمیلی مدیریت مهارت و دانش رفتار (طرح امید) با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی دراین استان خبرداد.

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی معاونت پیشگیری ازجرم دادگستری استان البرز ، مهدی جوهری روز دوشنبه افزود: این دوره آموزشی تکمیلی مدیریت مهارت و دانش رفتار (طرح امید) با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی و با هدف تکمیل دوره آموزشی مهارت های زندگی برگزارشده است .

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی با حضور 30 نفر از مربیان آموزش دیده دوره اول طرح امید و با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان البرز به مدت دو روز در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز برگزار شد.

وی افزود: در این دوره، مخاطبینی از نهادهایی همچون نیروی انتظامی، اداره کل ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل زندان ها و آموزش و پرورش استان البرز حضور داشتند.

وی یاد اورشد :با توجه به همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان البرز در برگزاری این دوره، مقرر شد مربیان پس از گذراندن دوره آموزشی تکمیلی طرح امید، گواهینامه مربیگری از این سازمان دریافت کنند.

جوهری افزود: مدرسان این دوره آموزشی به بررسی و یادآوری مطالب دوره اول و همچنین تشریح گام به گام مراحل طرح از جمله خود آگاهی، نشست مطالعات و نشست اخلاقی پرداختند .

این مسئول گفت : درپایان این دوره ، مربیان شرکت کننده قادر خواهند بود به ارتقای سلامت فردی و اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی ، افزایش ایمنی و جامعه پذیری، ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی، کاهش آسیب های فردی و اجتماعی، تقویت و بهبود روابط میان فردی، فراهم شدن بستر رشد استعدادها و مدیریت توانمندی ها شناخت صحیحی از خویشتن خویش ایجاد کرده، بطوری که بتوانند آنچه که هستند و آنچه که باید باشند را درک کرده و آنها را در رسیدن به وضعیت مطلوب از طریق مدیریت رفتار و راهکارهای پیشنهادی خودشان هدایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار