کد خبر: ۲۷۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 09 August 2016


پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: علیرضا منصوریان باید هر چه سریع‌تر مشکلات و نواقص فنی تیمش را برطرف کند.

جعفر مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به خریدهایی که باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات داشت، انتظارات هواداران از شاگردان منصوریان در این فصل بسیار بالا است.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه این تیم در سه دیدار اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده، اما هواداران همچنان به این تیم امیدوار هستند و در دیدار روز جمعه شاهد بودیم که بیش از پنجاه هزار تماشاگر به ورزشگاه رفته و حتی پس از شکست منصوریان و تیمش را تشویق کردند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: البته این حمایت‌ها در ورزش کشورهایی مانند ایران مقطعی است و متاسفانه هواداران ما یاد نگرفته‌اند که باید در طول نود دقیقه و تا پایان لیگ برتر تیم محبوب خود را حمایت کنند.

مختاری‌فر افزود: بنابراین منصوریان باید بداند که حمایت هواداران از وی و تیمش، مقطعی است و دوام زیادی ندارد و باید هر چه سریع‌تر مشکلات فنی و تاکتیکی استقلال را برطرف کند.

وی با اشاره به عملکرد استقلال در سه هفته نخست لیگ برتر بیان داشت: استقلال در این سه شاگردان منصوریان مشکلات تاکتیکی و تکنیکی زیادی داشتند که بیشتر مشکلات مربوط به خط دفاع و همچنین خط حمله است.

این پیشکسوت فوتبال یادآور شد: البته عملکرد این تیم در دیدار برابر صنعت‌ نفت با دیدار نخست تفاوت‌های زیادی داشت و نشان داد که استقلال در مسیر پیشرفت و رفع مشکلات قدم برداشته است.

مختاری‌فر افزود: استقلال باید در نخستین گام مشکلات خط دفاعی خود را برطرف کند که بخش مهمی از آن ناشی از عدم هماهنگی میان بازیکنان است که به طور قطع در هفته‌های آینده عملکرد بهتری را از شاگردان منصوریان در این حوزه شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر باید خط میانی تحرک بیشتری داشته باشد و بتواند مهاجمان استقلال را تغذیه کند، به طور قطع اگر منصوریان در دیدار با صنعت نفت علی قربانی را از بازی خارج نمی‌کرد، در برابر این تیم شکست نمی‌خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار