کد خبر: ۲۷۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 14 August 2016


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترن وظیفه مسؤولان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی ظهر امروز در نشست هماهنگی کنگره سرداران و شهدای استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف امروز مسؤولان ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و بیان واقعیات دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: در این زمینه همه دستگاه‌های استان البرز باید از ظرفیت‌های خود در این زمینه استفاده کرده و به سمت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت پیش بروند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز امروز با همت و تلاش درصدد برگزاری نخستین کنگره سرداران و شهدای استان البرز است که این مهم نیز در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت نقش مهمی دارد.

وی با اعلام اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان بسیاری برای دفاع از کشور به جبهه‌ها رفتند و جان خود را فدا کردند افزود: امروز نوبت ما است تا با برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌ها یاد و خاطره رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های آنان را برای نسل امروز بازگو کنیم و اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام را بیش از پیش برای نوجوانان و جوانان امروز بیان کنیم.

حسینی همدانی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های این استان موظف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، بیان داشت: در این زمینه هر دستگاهی می‌تواند شکل کار را از کنگره گرفته و بودجه لازم را در این زمینه تأمین کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار