کد خبر: ۲۷۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 15 August 2016


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از پیگیری جدی برای اجرای برنامه تربیت حافظان قرآن در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: محور و تمرکز اصلی توطئه‌ها و برنامه‌های ضد فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران، دور کردن نسل جوان از آموزه‌های دینی و معنوی است.

وی تصریح کرد: دشمنان می‌دانند که اگر جوانان ما در پناه و در دامان قرآن تربیت شده و با احکام دین مبین اسلام آشنا باشند، آنها نمی‌توانند به اهداف و توطئه‌های شوم خود دست پیدا کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: به همین دلیل به طور مکرر و با استفاده از ابزارهای مختلف و صرف میلیاردها دلار پول، به دنبال منحرف کردن نسل جوان و نوجوان و خانواده‌های ما هستند.

صالحی بیان داشت: رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی سال‌ها قبل به این توطئه پی بردند و فرمان اجرای طرح‌های برای تربیت حافظان قرآن را خطاب به دستگاه‌ها و نهادهای متولی امور فرهنگی و دستگاه‌های ذیربط صادر فرمودند.

وی گفت: خوشبختانه سازمان اوقاف در کشور و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در این زمینه پیش‌قدم بوده و طرح‌های بسیاری را در این زمینه اجرا شده و یا در دست اجرا قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: خوشبختانه این طرح‌ها با استقبال بسیار خوب نسل جوان و خانواده‌ها همراه بوده و آثار و برکات آن را در جامعه شاهد و استان البرز هستیم.

صالحی اظهار داشت: به عنوان نمونه در سی و نهمین مرحله مسابقات قرآنی در مرحله ابتدایی بیش از 10 هزار نفر در استان البرز برای شرکت در مسابقه اعلام آمادگی کردند.

وی تصریح کرد: افرادی که در این دوره شرکت کردند، از آمادگی توانمندی بالایی برخوردار بوده و این امر نشان می‌دهد که تلاش‌ها در جهت تربیت حافظان کلام‌الله مجید تاثیرات مثبتی داشته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: برنامه تربیت حافظان قرآنی در استان البرز با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود و از امروز برای دوره بعدی مسابقات برنامه‌ریزی و تدبیر لازم صورت گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار