کد خبر: ۲۸۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 21 August 2016


معاون عمرانی استاندار البرز گفت: البرز نیازمند احداث بیمارستان‌های صحرایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هیربد معصومی ظهر امروز در همایش آموزشی کمک‌های اولیه روانشناختی در حوادث و بلایا در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه استان البرز در معرض بروز بسیاری از حوادث و بلایای طبیعی است لذا باید تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای کاهش خسارات را انجام دهیم.

وی افزود: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز ایجاد بیمارستان‌های صحرایی است.

به گفته معاون عمرانی استاندار البرز این بیمارستان‌ها باید در هشت نقطه از استان البرز ایجاد شود تا بتواند پاسخگوی نیاز در مواقع بحران باشد.

معصومی با بیان اینکه برای ایجاد این بیمارستان‌ها از ظرفیت سپاه استفاده خواهد شد افزود: در این راستا سپاه متولی انجام این مهم شده است.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌ها به خانواده‌ها نیز یکی از مهمترین اصولی است که در کاهش خسارات در مواقع بحران نقش مهمی را ایفا می‌کند.

معصومی استفاده از ظرفیت‌های تمامی دستگا‌ه‌های استان البرز را برای توسعه خدمات در حوزه‌های مختلف مهم خواند و گفت: باید با توسعه تجهیزات خود را برای زمان‌های بحران آماده کنیم.

وی از دیگر اقداماتی که باید در این استان انجام داد را شناسایی نقاط حادثه‌خیز روستاها و شهرها عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به گستردگی استان البرز لذا باید این نقاط هر چه سریع‌تر شناسایی شوند تا بتوانیم در کنترل و کاهش خسارات در مواقع بحران اقدامات لازم را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار