کد خبر: ۲۸۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 27 August 2016


در پنجمین روز از هفته دولت 10 طرح عمرانی از بخش‌های مختلف شهرستان ساوجبلاغ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، بخشدار بخش مرکزی ساوجبلاغ ظهر امروز در مراسم افتتاح این 10 طرح عمرانی اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف ما توسعه خدمات به مردم و افزایش پروژه‌های عمرانی و خدماتی در بخش‌های مختلف این بخش است.

حمیدرضا خدابخش ادامه داد: توجه به رفع محرومیت‌ها و افزایش خدمات در مناطق مختلف این شهرستان باید به صورت ویژه مورد توجه مسؤولان در دستگاه‌های مختلف باشد تا بتوانیم میزان رضایت‌مندی مردم را ارتقا دهیم.

بخشدار بخش مرکزی ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: توسعه خدمات درمانی، ‌آموزشی، فرهنگی،‌ بیمارستانی و... از مهمترین نیازهای ابن بخش است که امروز و با افتتاح این طرح‌ها گامی اساسی در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم برداشته می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود به تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در این بخش اشاره کرد و بیان داشت: 10 پروژه در این بخش امروز با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال افتتاح شده است.

به گفته خدابخش با افتتاح این طرح‌ها 20 هزار نفر از مردم این بخش از خدمات مختلفی بهره‌مند می‌شوند.

وی اجرای رمپ ضلع جنوبی آزادراه کرج - قزوین به روستای حسین آبادکوشک زر و شهرک ینگی امام، آسفالت جاده سفیدارک به طول 4 کیلومتر را از مهمترین طرح های افتتاح شده امروز عنوان کرد و گفت: افتتاح خانه بهداشت روستای عرب آباد کوه و راه‌اندازی دومین مجموعه آبرسانی روستای خور از دیگر طرح‌های مهم راه‌اندازی شده امروز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار