کد خبر: ۲۸۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹ 28 August 2016


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: بارزترین خصوصیت شهیدان رجایی و باهنر مخالفت با ظلم و نظام سلطه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در همایش نکوداشت روز بسیج کارمند که در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: ما الگوهای بزرگی چون شهیدان باهنر و رجایی داریم، لذا باید با الگو گرفتن از آنها مسیر درست را انتخاب کنیم.

وی مهمترین خصوصیت این شهیدان را مخالفت را ظلم و نظام سلطه عنوان کرد و بیان داشت: این دو شهید باید الگوی دولتمردان باشند.

فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: بازگو کردن رفتارها و خصایص اخلاقی این دو شهید در هفته دولت می‌تواند دولتمردان را بیش از گذشته با روحیات و اخلاقیات آنها آشنا کند.

استادحسینی با اشاره به اینکه شهید رجایی سال‌ها شکنجه‌های سخت رژیم طاغوت را که به سرکردگی آمریکا بود تحمل کرد، افزود: این دو شهید بارها و بارها تا مرز شهادت پیش رفتند، اما تسلیم نشدند.

وی با بیان اینکه شهید رجایی پس از پیروزی انقلاب به عنوان مقلد امام وارد صحنه شد، تأکید کرد: در آن زمان لیبرال‌ها خواستار رابطه با آمریکا بودند و هیچوقت روحیه انقلابی نداشتند و حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شعارشان این بود که شاه بماند، ولی دولت را به ما بدهند.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه امروز راه امام و رهبر معظم انقلاب، ظلم‌ستیزی در مقابل آمریکاست،‌ افزود: هفته دولت برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است، لذا باید راه آنها را ادامه داده و بر ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی تأکید داشته باشیم.

استادحسینی آمریکا را مظهر جرسومه‌های فساد دانست و تأکید کرد: با آمریکا نمی‌شود آشتی کرد، لذا هرگز از خط انقلاب و امام جدا نخواهیم شد.

در این همایش از 20 کارمندان بسیجی نمونه استان البرز تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار