کد خبر: ۲۸۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 29 August 2016


خط تولید روغن خوراکی در شهرک بهارستان البرز با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا نعمت‌زاده صبح امروز به منظور افتتاح 26 طرح بزرگ صنعتی به استان البرز سفر کرده است.

براساس این گزارش،‌ نعمت‌زاده در بدو ورود ضمن حضور در گلزار شهدا و دیدار با امام جمعه کرج، خط جدید تولید روغن خوراکی را نیز مورد بهره‌برداری قرار داد.

ایرج موفق رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان البرز در حاشیه افتتاح این خط تولیدی اظهار داشت: با راه‌اندازی این خط ظرفیت تولید روغن این کارخانه به 400 تن روغن در روز رسید.

وی تأکید کرد: برای راه‌اندازی این خط تولیدی، 900 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است و هم‌اکنون 200 نفر نیز مشغول به کار هستند.

موفق با بیان اینکه استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را در توسعه صنایع دارد، افزود: در این راستا مسؤولان باید توجه ویژه و جدی به این طرفیت‌ها داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: حمایت جدی از صنایع و رفع مشکلات از مهم‌ترین اقداماتی است که باید استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون از سوی استانداری البرز ستاد رفع موانع تولید راه‌اندازی شده است، افزود: این ستاد تاکنون توانسته اقدامات شایسته‌ای را در راستای رفع موانع تولید در این استان انجام دهد.

موفق بیان داشت: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال و غیرفعال در این استان شناسایی شده‌اند و اقدامات مهمی در راستای بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار