کد خبر: ۲۹۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 03 September 2016


دبیر ستاد پروژه مهر 95 اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و برنامه‌ریزی‌های لازم و اهمیت این طرح، پروژه مهر تا 15 مهرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس سلطانیان ظهر امروز در جلسه ستاد پروژه مهر اظهار داشت: این طرح به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌ها به منظور ساماندهی امور مدارس محسوب می‌شود که توانسته جایگاه بسیار مثبتی در مدارس داشته باشد.

وی با بیان اینکه این طرح از تیرماه در استان البرز آغاز شد، افزود: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده این مهم تا 15 مهرماه ادامه دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه تاکنون نشست‌های مختلفی به منظور عملیاتی شدن برنامه‌های پروژه مهر در البرز برگزار شده است، گفت: حضور دبیران و اعضای ستاد پروژه مهر در البرز با هدف نظارت و کنترل محورهای مهم این طرح در سطح مدارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سلطانیان با بیان اینکه برای مدیران مدارس نیز چندین دوره آموزشی با عنوان پروژه مهر در نواحی و مناطق 8گانه آموزش و پرورش البرز تشکیل شده است،‌ خاطرنشان کرد: تیم‌های ارزیابی پروژه مهر 95 نیز به صورت مستمر از مدارس این استان بازدید می‌کنند.

به گفته وی، کارشناسان فعال در تیم ارزیابی بر روند اجرایی عملیاتی هدایت تحصیلی آگاهانه، ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و فضاهای آموزشی، توسعه نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه و کلاس‌های موضوعی مدارس، ثبت نام دانش‌آموزان و... نظارت دارند.

این مسؤول توجه به نیازهای مدارس را مهم ارزیایی کرد و ادامه داد: با اجرایی شدن پروژه مهر می‌توانیم بسیاری از نیازها و مشکلات مدارس را مرتفع کرده و به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر گام برداریم.

وی به جمعیت دانش‌آموزی در استان البرز اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی در این استان، لازم است ساماندهی اساسی درخصوص مدارس این استان صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار