کد خبر: ۲۹۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 03 September 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: پروژه مهر در ساماندهی بسیاری از برنامه‌های آموزش و پرورش نقش اساسی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در همایش استانی پروژه مهر که در کانون امام علی (ع) استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: ساماندهی برنامه‌های آموزش و پرورش و توسعه خدمات در مدارس یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که همیشه موردنظر آموزش و پرورش بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا با اجرایی شدن پروژه مهر گامی مهم در جهت ساماندهی امور و برنامه‌های آموزش و پرورش در مدارس انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: پروژه مهر در نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی موجب نهادینه شدن مدیریت برنامه‌ریزی و ساماندهی مدارس شده و توانسته اقدامات مهمی را برای استقبال از دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید انجام دهد.

ساکی با اشاره به اینکه این طرح به صورت سراسری در کشور اجرایی شده است،‌ اظهار داشت: هم‌اکنون در راستای این پروژه 5 کارگروه در استان البرز تشکیل شده است که این کارگروه‌ها نقش مهمی را در توسعه و ساماندهی مدارس داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات کارگروه‌های پروژه مهر به صورت دقیق و با جدیت در دست پیگیری است،‌ گفت: اصلاح عملکردها، پخته شدن اقدامات، احترام به قوانین و ضوابط، هدف‌دار بودن برنامه‌ها، ایجاد نظم و یکپارچگی در برنامه‌های مدارس،‌ کاهش درصد خطاها، پیشگیری از نابسامانی و بلاتکلیفی وضعیت دانش‌آموزان و معلمان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و... از جمله مزایای مهم اجرایی شدن پروژه مهر در مدارس البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار