کد خبر: ۲۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 29 April 2015
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اتحاد مسئولان لازمه برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش روست.
حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد در گفت و گو با ایسنا طی سخنانی اظهار داشت: امروز آگاهی از مقتضیات زمان یک وظیفه و امر شرعی برای همه آحاد مردم است که خوشبختانه این وظیفه خطیر را سپاه و بسیج دنبال می‌کند و با برگزاری نشست‌های سیاسی در بین بسیجیان و آحاد جامعه به این مهم می‌پردازد.
وی اعتقاد صحیح و مبتنی بر اندیشه را پشتوانه دین مبین اسلام دانست و افزود: شهید مطهری الگوی صحیحی از روشنگری و تلاش در مسیر بصیرت‌افزایی را پیش روی ما نهاد و کتاب‌های استاد در مباحث اعتقادی یک منبع همه‌جانبه برای جوانان است.
این مقام مسئول تاکید کرد: مباحث اعتقادی و پایه هرچند به نظر ساده است اما در هر مبحث، دریایی از علم و معرفت نهفته است.
موحد در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی دشمن از بین بردن اعتقادات مردم در بُعد کلامی و توحیدی است، خاطرنشان کرد: آمریکا و همدستان آن با عین اسلام مخالف‌اند؛ بنابراین در هیچ مسئله‌ای نباید به آنها اعتماد کرد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل غاصب هیچ‌گاه منافع مردم ایران را نمی‌بینند و نخواهند دید و به دنبال این هستند که در حد توان خود و از هر طریقی که می‌توانند ضربه‌ای به ایران بزنند اما غافل از این هستند که ایران اسلامی رهبری شجاع، مدیر و مدبر دارد و قبل از اجرای نقشه‌های شوم آنها، با درایت و تدبیر و آگاه به مقتضیات زمان همه را می‌داند و خنثی می‌کند.
وی در پایان سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که امسال از لحاظ سیاسی با برگزاری دو انتخابات مهم پیش رو، با سال‌های گذشته تفاوت دارد، مسئولان در هر سطحی که هستند امسال با همدلی و هم‌زبانی در راستای حفظ دین و اسلام ناب محمدی متحد شوند و پشت دشمن را بر زمین بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار