مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز خبر داد
بر اساس پیش‌بینی‌ها و استقبالی که جوانان البرزی از این مراسم دارند، پیش‌بینی می شود که حداقل 15 هزار جوان از اقشار مختلف در این آئین معنوی شرکت داشته باشند.
کد خبر: ۲۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 30 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: اعتکاف، فرصت بسیار مناسبی است تا انسانی که در پیچ و خم‌های مادی دنیا غرق شده، خود را بازیابد و به قصد بهره بردن از ارزش های معنوی از علایق مادی دست بکشد و خود را در اختیار پروردگار بگذارد و تقاضا کند که او را در راه راست ثابت نگهدارد تا بتواند به دریای بیکران انس و مهر خداوند که همه‌مغفرت و رحمت است، متصل شود.
جوانان ولایی و مومن استان البرز سال‌ها است که این مراسم معنوی و مذهبی حضوری گسترده و باشکوه دارند.
امسال نیز مساجد البرز آماده برگزاری مراسم اعتکاف شده‌اند و هیئت امنای مساجد این استان شرایط لازم برای پذیرایی از معتکفان را فراهم کرده‌اند.
در همین رابطه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرده است که بیش از 150 مسجد برای برگزاری آئین معنوی اعتکاف آماده شده است.
حجت‌السلام والمسلمین سید عباس مسعودی می‌گوید: بر اساس پیش‌بینی‌ها و استقبالی که جوانان البرزی از این مراسم دارند، پیش‌بینی می‌کنیم که حداقل 15 هزار جوان از اقشار مختلف در این آئین معنوی شرکت داشته باشند.
وی تصریح کرد: برای بانوان و دختران مومنه و محجبه استان نیز تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده و مساجد 2 دانشگاه از جمله دانشگاه خوارزمی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برای این منظور آماده شده است.
این مسئول یادآور شد: پیش از آغاز ثبت‌ نام، بخش زیادی از دانشجویان البرزی برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف اعلام آمادگی کرده‌اند.
مسعودی در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ادوار گذشته دانشجویان در این آئین معنوی حضور داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار