کد خبر: ۲۹۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 14 September 2016


مدیر کمیته امداد شهرستان ساوجبلاغ گفت: کارگاه آموزشی مددجویان تحت پوشش این شهرستان در دو گروه 250 نفره به منظور احیاء فرهنگ کار برگزار می شود.

شاپور قاسمی شیخ طبقی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: کمیته امداد به منظور احیای فرهنگ کار و پایدار سازی مشاغل، آشنایی با قوانین ومقررات اصناف، ایجاد شغل برگزاری کارآفرینی کارگاه آموزشی را برای مددجویان تحت پوشش خود در نظرگرفته است.

وی افزود: برگزاری این دوره های آموزشی باعث شکوفایی اقتصادی و پایداری مشاغل است.

این مقام مسئول کمیته امداد ساوجبلاغ تصریح کرد: فراهم کردن زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و افراد بی بضاعت شهرستان از اولویت های کاری این نهاد مقدس است

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوجبلاغ گفت : ایجاد اشتغال یکی از دغدغه های اصلی مسئولان این نهاد است چرا که صیانت از تحکیم خانواده، احیای عزت نفس و کرامت خانواده ها و ریشه کن کردن فقر از ویژگی های مهم در بحث توانمندسازی خانواده های کمیته امداد است.

قاسمی شیخ طبقی خاطرنشان کرد : آموزشهای در نظر گرفته شده برپایه آموزشهای کوتاه مدت وبلند مدت بوده که آموزش کوتاه مدت برای 2 هزار نفر در نظرگرفته شده و آموزش بلند مدت برای 300 نفر با بیش از 80 ساعت آموزش وباهدف کارآفرینی و حرفه آموزی می باشد.

وی درپایان با بیان اینکه با سیاست کمیته امداد سالیانه 5 در صد مددجویان با ایجاد اشتغالی که این اداره فراهم می آورد از چرخه حمایت خارج می شوند گفت : در این راستا کمیته امداد 50 میلیارد ریال از محل تسهیلات این اداره برای اشتغال مددجویان در نظرگرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار