کد خبر: ۲۹۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 14 September 2016


رئیس جهاد دانشگاهی یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد را ارتقای کارآفرینی و توجه به توسعه اشتغال عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمیدرضا طیبی ظهر امروز در دیدار با معاون وزیر نفت که در محل جهاد دانشگاهی در البرز برگزار شد، با اشاره به اهداف و برنامه‌های این مرکز کارآفرینی و اشتغال است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: البته برای تحقق اهداف موردنظر به دنبال ارتقای آموزش‌ها به سوی دوره‌های تخصصی و دکترا بوده تا بتوانیم اهداف خود را در زمینه کارآفرینی عملیاتی سازیم.

رئیس جهاد دانشگاهی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی علاوه بر امور فرهنگی فعالیت‌های پژوهشی بنیادی را نیز به صورت ویژه انجام می‌دهد، افزود: امروز جهاد دانشگاهی در تمامی استان‌های کشور به غیر از بوشهر فعال است که در این راستا 12 واحد در تهران و 30 واحد در استان‌های دیگر کشور واقع شده است.

طیبی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه 3 پژوهشگاه علوم انسانی، رویان و ابن سینا در کشور فعال است، گفت: در سراسر کشور 15 مرکز رشد در تهران و سایر استان‌ها وجود دارد.

وی همچنین به اقدامات صورت گرفته در این مرکز اشاره کرد و بیان داشت: برای ایجاد تجهیزات مکانیکی دکل‌های حفاری قرارداد ایجاد 5 دستگاه مورد توافق بود که در نهایت به 3 دستگاه رسید.

طیبی همچنین به طراحی، ساخت و نصب بازوهای بارگیری اسکله 10 جزیره خارک اشاره کرد و اظهار داشت: این مهم هم اکنون در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار