کد خبر: ۲۹۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 17 September 2016


دبیر هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز بر اجرای طرح‌های نظارتی و عملیاتی برای مبارزه با کالای قاچاق در البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اکبر زارعی‌‌نژاد ظهر امروز در نشست کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالای استان البرز گفت: در این راستا یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش کالاهای قاچاق اجرای طرح‌های نظارتی و عملیاتی است.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی 6 ماهه دوم سال‌جاری سه رویکرد مهم برای مبارزه با کالای قاچاق در نظر گرفته شده است.

این مسؤول با بیان اینکه اشراف هرچه بیشتر بر مسیرها و محورهای ارتباطی از مهمترین راهکارها و رویکردها برای مبارز با قاچاق کالا است افزود: ایجاد قرارگاه عملیاتی، نظارت بیشتر بر سطح عرضه نیز از دیگر رویکردهای مهم در این زمینه محسوب می‌شود.

زارعی نژاد در بخشی دیگر از سخنان خود از افزایش 60 درصدی کشف کالاهای قاچاق در البرز خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته با رشد مواجه بوده است.

دبیر هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز تأکید کرد: یکی از مهمترین طرح‌ها و اقداماتی که باید برای کاهش این معضل در نظر داشت آسیب‌شناسی است لذا با توجه به هجمه‌های بسیار زیاد در زمینه قاچاق کالا نیز آسیب شناسی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید به سمت توسعه و شکوفایی اقتصادی پیش برویم افزود: توسعه اقتصادی با رونق تولیدات داخلی ایجاد می‌شود لذا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بسترهای توسعه اقتصادی در این استان فراهم شود.

زارعی نژاد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ارزش ریالی کشفیات کالاهای قاچاق در سال‌جاری در استان البرز اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این کالاها حدود 500 میلیارد ریال است.

به گفته این مسؤول در سال‌جاری 157 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی و 127 فقره پرونده نیز در پلیس مبارزه با قاچاق کالا تشکیل شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار