کد خبر: ۳۰۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 30 September 2016


شهردار کرج با بیان اینکه پیمانکار بیش از ۴۰ میلیارد تومان در پروژه فاز ۲ پل حصارک کارکرد ارائه داده است، گفت: ۴ فاز باقی‌مانده در اوایل خرداد ماه سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

علی ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به پروژه فاز 2 پل حصارک در کرج اظهار داشت: عملیات این پروژه به صورت ویژه آغاز شده است.

شهردار کرج با بیان اینکه 2 ماه از زمان کلنگ‌زنی پروژه گذشته است، افزود: بیش از 40 میلیارد تومان پیمانکار در این پروژه کارکرد ارائه داده است.

وی با اشاره به اینکه فاز 2 این پل با حضور سخنگوی دولت به بهره‌برداری رسید، گفت: در این پروژه 6 فاز وجود دارد.

ترکاشوند با بیان اینکه 4 فاز باقی‌مانده در اوایل خرداد ماه سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: به سبب اینکه روزانه 115 هزار اتومبیل از شرق و غرب در حال تردد است و مشکلی پیش نیاید، یک سازه نگهبان که تمام اتوبان را پوشش می‌دهد از کشور آلمان خریداری شده است.

شهردار کرج با اشاره به اینکه اگر این سازه نگهبان نصب نشود، افتتاح این فازها به اردیبهشت ماه 97 موکول می‌شود، گفت: تفاوت داشتن این سازه در افتتاح فازها نزدیک به 14 ماه است.

ترکاشوند اظهار داشت: در منطقه حصارک پایین دومین بازار روز افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این بازار 2 هزار متر زیربنا دارد، ادامه داد: این بازار دارای 14 غرفه بوده و بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

شهردار کرج با بیان اینکه اگر رئیس‌جمهور در 2 ماه آینده به استان البرز سفر کند، پروژه‌ زیرگذر مهرویلا که بعد از تونل صدر-نیایش بزرگترین تونل زیرگذر شهری کشور است به بهره‌برداری می‌رسد، بیان داشت: این پروژه باید در آبان ماه سال 96 بهره‌برداری شود که با حضور رئیس‌جمهور در آذر 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار