کد خبر: ۳۰۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 01 October 2016


معاون سیاسی استاندار البرز گفت: در استان البرز امنیت بر اساس تراکم جمعیت است که میزان آن ۱۰ برابر کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فتح‌اله حقیقی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح البرز که صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت یکی از برترین نعمتها است اظهار داشت: زمانی که در مورد ارزش، جایگاه و تلاش یک نیرو صحبت می‌شود باید جایگاه شاخصه‌های جامعه در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی استاندار البرز با بیان اینکه در حال حاضر ضریب نفوذ اینترنت در دنیا 95 درصد است، افزود: این ضریب در کشور 85 درصد است.

وی با اشاره به اینکه در جامعه بیش از 70 درصد از تلگرام استفاده می‌شود، ادامه داد: در نقاط پیرامون کشور 6 تهدید وجود دارد.

حقیقی با بیان اینکه اوقات فراغت فرزندان با والدین به کمتر از نیم ساعت رسیده است، افزود: بستر مواد مخدر بعد از ورود استکبار به کشور افغانستان 12 برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت در ابعاد فیزیکی، روانی و اجتماعی است، گفت: در استان البرز امنیت بر اساس تراکم جمعیت است که میزان آن 10 برابر کشور است.

حقیقی با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان استان البرز از جمعیت 17 مرکز استان بیشتر است، ادامه داد: نیروی انتظامی مقتدر همراه با عدالت و مروت عمل می‌کند.

همچنین حقیقی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بعد از ورود استکبار به کشور افغانستان بستر کشت مواد مخدر در این کشور چندین برابر شد، افزود: همین امر سبب شد که سن مصرف مواد مخدر در کشور ما به کمتر از 22 سال رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار