مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خبر داد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 773 عملیات امدادی توسط امدادگران هلال احمر این استان انجام شده است.
کد خبر: ۳۰۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 02 October 2016
احسان نصیری افزود: از مجموع عملیات امدادی 436 مورد جاده‌ای، 229 مورد خدمات حضوری، 10 مورد شهری، 10 مورد صنعتی و کارگاهی، 54 مورد کوهستان، 14 مورد آن رودخانه‌ای و بقیه مربوط به سایر حوادث بوده است.
وی اضافه کرد: در این مدت نیز 636 مصدوم شدند که 460 نفر به مراکز درمانی انتقال و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.
نصیری اسکان اضطراری 532 نفر از هم‌وطنان در 6 ماه اول سال جاری را از دیگر اقدامات هلال احمر استان البرز عنوان کرد.
این مسئول آمار حادثه دیدگان در این مدت را چهار هزار و 457 نفر عنوان کرد و افزود: از مجموع این آمار یک هزار و 751 نفر حوادث جاده‌ای، یک‌هزار و 485 نفر خدمات حضوری، 81 نفر در کوهستان، یک‌هزار و 88 نفر شهری و مناسبتی و بقیه در سایر حوادث بوده است.
وی گفت: از ابتدای سال‌جاری 636 مورد امدادرسانی در استان البرز انجام شده که از این تعداد 526 مورد حوادث جاده‌ای، 62 مورد خدمات حضوری، 24 مورد کوهستان، 9 مورد صنعتی و کارگاهی و بقیه در سایر موارد امدادرسانی شده است.
وی افزود: کرج به عنوان یکی از چهار کلان‌شهر پرجمعیت ایران با 2 محور مواصلاتی اصلی کشور است و بیش از 141 میلیون تردد در این محورها انجام می‌شود.
نصیری گفت: کرج به عنوان معین استان تهران بوده و با توجه به منطقه جغرافیایی و آب و هوایی دارای مخاطرات متنوع است و خواستار توجه بیشتر مسؤولان استانی و کشوری است تا بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را به هم‌وطنان ارائه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار