مسؤول رسیدگی به امور مساجد استان البرز:
مسؤول رسیدگی به امور مساجد استان البرز بر ضرورت برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا در این استان تأکید کرد.
کد خبر: ۳۰۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 03 October 2016
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی عصر امروز در گردهمایی ائمه مساجد و مبلغین استان البرز اظهار داشت: تبیین فرهنگ قیام عاشورا و نهضت امام حسین (ع) یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در این ایام بیش از گذشته به به آن پرداخته شود.
وی افزود: در این راستا جامعه روحانیت باید تمام اهداف و برنامه‌های خود را برای ارتقای این فرهنگ به کار گیرد و در این ایام فرهنگ و نهضت حسینی را بیش از گذشته در جامعه جاری و ساری کند.
مسؤول رسیدگی به امور مساجد استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود از تشکیل جامعه روحانیت البرز خبر داد و گفت: این  جامعه روحانیت در کرج تشکیل شده بود، که در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع جامعه روحانیت استان البرز نیز تشکیل می‌شود.
سعیدی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: تبیین و تشریح برنامه‌های تبلیغی و ساماندهی و سازماندهی نیروهای تبلیغی استان از اهداف برگزاری این همایش است.
وی هدف از تشکیل این جامعه را نقش آفرینی بدنه عظیم روحانی استان در معادله‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: عضوگیری جامعه روحانیت با همکاری اوقاف و امور خیریه، شورای سیاست‌گذاری ائمه جامعه، نمایندگی ولی فقیه در دستگاه‌ها و تبلیغات اسلامی و ... آغاز شده است.
مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم تبلیغ روحانیت و مبلغین برای ستاد بازسازی عتبات عالیات تأکید کرد و گفت: یکی دیگر از موضوعات تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز ظهر عاشورا است که باید با شکوه برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار