کد خبر: ۳۰۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 03 October 2016


فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۴۷ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است، گفت: برخی از کالاهای مکشوفه با برندهای ترکیه‌ای، از محصولات ایرانی بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در همایش پلیس، امنیت، اصناف که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبح امروز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه شعار ما «پلیس جامعه‌محور» است، اظهار داشت: برای دست‌یابی به امنیت پایدار نیاز به کمک اقشار مختلف جامعه است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه برای رسیدن به امنیت پایدار باید مولفه‌های بازدارندگی، تولید دانش و اقتصاد وجود داشته باشد، افزود: ما در بخش اقتصاد دچار مشکل هستیم.

وی با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارائه راهکار با مشارکت مردم است، گفت: در حوزه IT، بیش از 12 هزار دوربین با کمک مردم در استان نصب شده است که سبب پیشگیری و کشف جرم شده است.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه در حوزه فرهنگی در زمینه اخلاقی و اجتماعی آسیب‌پذیری وجود دارد، ادامه داد: اصناف در این امر بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه در بخش اقتصادی معضلاتی وجود دارد، گفت: بازار در امر مبارزه با کالای قاچاق و ارز نقش موثر و هدفمند دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال بیش از 47 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است، ادامه داد: برخی از کالاهای مکشوفه با برندهای ترکیه‌ای، از محصولات ایرانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه مبارزه با مواد‌مخدر بیش از 13 هزار نقطه آلوده در 6 ماه نخست امسال پاک‌سازی شده است، اظهار داشت: در این راستا 5 تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه در حوزه مبارزه با کالای قاچاق و محصولات ضد‌فرهنگی نیاز به عزم عمومی است، افزود: در ادارات بخشی به سبب عدم آشنایی با فضای مجازی دچار آسیب شده‌اند که پلیس فتا در این زمینه اقدامات خوبی داشته است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه 500 فقره آسیب در فضای مجازی اتفاق افتاده است، گفت: نیروی انتظامی بیش از 600 جلسه در امر پیشگیری برگزار کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار