کد خبر: ۳۰۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 04 October 2016


فرمانده انتظامی استان البرز گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در ارتقای انضباط اجتماعی دارد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نقش انضباط اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برکسی پوشیده نیست لذا باید اقدامات لازم را برای توسعه انضباط اجتماعی در جامعه انجام دهیم.

وی ادامه داد: دراین راستا یکی از نهادهایی که می‌تواند نقش تأثیرگذاری در ارتقای انضباط اجتماعی داشته باشد آموزش و پرورش است که در این زمینه نقش کلیدی را بر عهده دارد.

کامرانی صالح با بیان اینکه آموزش و پرورش نوجوانان و جوانان بسیاری را در خود جای داده است و تربیت آنها بر عهده این نهاد است افزود: در این راستا می‌توانیم بسیاری از آموزش‌های لازم در زمینه انضباط اجتماعی را نیز در مدارس داشته باشیم و در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز گامهای موثری را برداریم.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: نهادینه کردن انضباط اجتماعی یکی از نیازهای جامعه محسوب می‌شود و لازم است تا توجه ویژه‌ای به این مهم شود.

کامرانی صالح تأکید کرد: با ارائه آموزش‌های انضباط اجتماعی به دانش‌آموزان این مهم در جامعه نیز بسط و گسترش می‌یابد و می‌توانیم شاهد اهمیت دادن همه قشرهای مختلف جامعه در زمینه انضباط اجتماعی باشیم.

وی یکی از راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی را ارائه آموزش‌های انضباط اجتماعی به دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: گسترش برنامه‌های آموزشی فرهنگی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نیازمند تلاش بیشتر کارشناسان فعال در این بخش است.

رئیس پلیس استان البرز گفت: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ است که باید در هر جامعه‌ای به صورت دقیق وجود داشته باشد تا بتواند رضایتمندی افراد جامعه را برطرف کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار