کد خبر: ۳۰۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 05 October 2016


معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان البرز با بیان اینکه نباید با مسئله دستفروشی برخورد سطحی و باعجله شود گفت: باید برای دستفروشها "روز بازار" تهیه شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی جوهری در میزگرد تخصصی پدیده دستفروشی که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شورای شهر کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه باید برای پدیده دستفروشی راهکار اجرایی ارائه شود، اظهار داشت: اگر با ورود به این مسئله، راه حل اجرایی و مناسب ارائه نشود سبب بروز نتیجه عکس می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان البرز با بیان اینکه مدیریت یکپارچه شهری کارساز است، افزود: عمده افراد دستفروش فاقد کار هستند.

وی با بیان اینکه باید این افراد شناسایی شوند که چه تعداد شغل آنها دستفروشی است، گفت: باید شناسایی شود چه تعداد از سوی مغازه‌دارها و عمده‌فروشان حمایت می‌شوند و باید دانست چه تعداد کرجی هستند.

جوهری با اشاره به اینکه یکی از عوامل وجود دستفروش در کرج، همجواری با استان تهران است، ادامه داد: به سبب جاذبه‌های 2 استان، حاشیه‌نشینی و مهاجرپذیری آنها باید تصمیمات در استان البرز و تهران همسو باشد.

وی با بیان اینکه نباید با این مسئله برخورد سطحی و باعجله شود، افزود: باید برای دستفروشها "روز بازار" تهیه شود.

جوهری با اشاره به اینکه این کار به عهده شهرداری، بهزیستی، صنعت، کمیته امداد و سایر دستگاه‌های مربوطه است، گفت: مجری این طرح شهرداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار