کد خبر: ۳۰۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 05 October 2016


عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه سد معبر و ترافیک از جمله معضلاتی است که پدیده دستفروشی آن را ایجاد می‌کند، گفت: ساماندهی دستفروشان از مهمترین اقداماتی است که مسؤولان باید چاره‌ای اساسی برای آن بیندیشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ بهنام محمودی ظهر امروز در جلسه بررسی پدیده دستفروشی در کلانشهر کرج اظهار داشت: معضلات اجتماعی تنها با تعامل و همکاری و همدلی تمامی مسؤولان امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای اینکه بتوانیم بسیاری از معضلات کارشناسی انجام داده و از اجتماعی را در این کلانشهر از بین ببریم، باید کار ظرفیت‌های تمامی دستگاه‌ها برای رفع این معضلات استفاده کنیم.

عضو شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه رها کردن معضلات تنها مشکلات شهر را دوچندان می‌کند، افزود: دستفروشی یکی از مشکلاتی است که امروز کلانشهر کرج با آن دست به گریبان است، هر چند دستفروشی جرم نیست، اما مشکلاتی را برای شهر ایجاد می‌کند که کنترل و نظارت بر آن امری مهم و ضرورس محسوب می‌شود.

محمودی بیان داشت: سد معبر و ترافیک از جمله معضلاتی است که پدیده دستفروشی آن را ایجاد می‌کند، لذا ساماندهی دستفروشان از مهمترین اقداماتی است که مسؤولان باید چاره‌ای اساسی برای آن بیندیشند.

وی تأکید کرد: اگر شورا و شهرداری کرج نتوانند راهکاری برای ساماندهی دستفروشان بیندیشند، در آینده با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

عضو شورای شهر کرج مدیریت و ساماندهی دستفروشان را مهم ارزیابی کرد و افزود: افزایش خرید از دستفروشان سبب شده تا تعدادی این افراد هر روز بیشتر شود.

محمودی بر هم خوردن سیمای شهری را از دیگر عوامل منفی پدیده دستفروشی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار