کد خبر: ۳۰۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 08 October 2016


سرپرست فرمانداری شهرستان کرج بر توسعه برنامه‌های فرهنگی در کلانشهر کرج تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌های فرهنگی در کرج نادیده گرفته نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی قنبرزمانی ظهر امروز در جلسه دیدار با اعضای کمیته جوانان و دانشجویان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در کرج انجام داد توسعه برنامه‌های فرهنگی است.

وی با اعلام اینکه کرج دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه فرهنگی است، افزود: با وجود همه کمبودها در حوزه فرهنگی اما باز هم شاهد رشد فعالان فرهنگی در عرصه‌های مختلف هستیم.

سرپرست فرمانداری کرج با اعلام اینکه باید اعتبارات ویژه‌ای را برای توسعه امور فرهنگی در این شهرستان در نظر بگیریم، افزود: توسعه کارهای فرهنگی باید بر اساس ارزش‌ها پایه‌گذاری شده و در جامعه بسط و گسترش داده شود.

قنبرزمانی با بیان اینکه انجام امور فرهنگی در توسعه آرامش نیز در جامعه تأثیرات بسیار زیادی دارد، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در سایه برنامه‌ها و امور فرهنگی بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات خود را رفع کنند.

وی در ادامه سخنان خود حل مشکلات اجتماعی مردم را نیز از دیگر مهم‌ترین وظایف مسؤولان برشمرد و گفت: در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مردم بر امور اجتماعی و مسائل حقوقی بیشتر آگاهی داشته باشند و بتوانند در جامعه این‌گونه مشکلات خود را مرتفع کنند.

سرپرست فرمانداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود توجه به جوانان را نیز امری مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: جوانان دارای ظرفیت‌های بسیاری هستند که باید از آنها در مسیر توسعه و پیشرفت کشور استفاده شود.

قنبرزمانی مشارکت دادن جوانان را در امور مختلف مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: حضور و استفاده از جوانان در امور مختلف علاوه بر ارتقای آگاهی آنها می‌تواند اعتماد به نفس آنها را نیز ارتقا داده و خلاقیت‌ها و استعدادهایشان را شکوفا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار