کد خبر: ۳۰۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ 09 October 2016

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از افزایش ظرفیت اتوبوس برای جابه‌جایی عزاداران حسینی در این استان خبر داد و گفت: حضور نیروهای پلیس نیز برای رفع معضلات ترافیکی در این ایام بیشتر شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ همایون شریفی ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات در این ایام توسعه خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی است، اظهار کرد: در این راستا حضور نیروهای پلیس در این ایام بیشتر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم و دسته‌های عزاداری نیز باید قوانین و مقررات را در این ایام بیشتر رعایت کنند، افزود: با توجه به اینکه دستج‌های عزاداری در این ایام به خیابان‌ها می‌آیند، بنابراین از مردم می‌خواهیم که از آوردن خودروهای شخصی به شدت بپرهیزند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: البته مسؤولان هیأت‌های مذهبی نیز باید با رعایت کامل مقررات مأموران ما را در انجام مأموریت‌های خود یاری دهند.

 

شریفی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه هیأت‌های مذهبی در ساعات تعیین شده مراسم‌ خود را به پایان برسانند، افزود: برقراری نظم و امنیت مهم‌ترین وظیفه پلیس است.

 

وی با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان برای ایجاد امنیت و روان‌سازی ترافیک در ایام ماه محرم، با مسؤولان هیأت‌های مذهبی همکاری دارد، افزود: در این راستا مسؤولان هیأت‌های مذهبی نیز باید رعایت قوانین را داشته باشند.

 

شریفی گفت: مسؤولان هیأت‌های مذهبی هنگام راه‌اندازی دسته‌های عزاداری و عبور از خیابان‌ها لازم است تا هنگام حرکت در معابر یک بخش از خیابان را برای عبور وسایط نقلیه خالی نگه دارند.

 

وی با تأکید بر اینکه عزاداران حسینی نیز برای تردد در شهر و حضور در مراسم‌های مختلف عزاداران سید و سالار شهیدان لازم است تا از خودروهای عمومی استفاده کنند تا کمتر شاهد ترافیک باشیم.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این راستا و برای ارائه خدمات به مردم اتوبوسرانی از توان صد درصدی خود استفاده کرده است.

 

شریفی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مواردی که در کاهش ترافیک در این ایام بسیار تأثیرگذار است، پرهیز در برپایی ایستگاه‌های صلواتی در معابر و خیابان‌های پرتردد است.

 

وی با اشاره به اینکه راکبان موتورسیکلت‌ها نیز در این ایام باید دقت کافی در ترددهای خود داشته باشند خاطرنشان کرد: استفاده از کلاه ایمنی و عدم سوار کردن بیشتر سرنشینان از مهم‌ترین اقداماتی است که راکبان موتورسیکلت باید آن را مدنظر داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار