کد خبر: ۳۱۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 10 October 2016


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه این استان خواست تا با ثبت نام اینترنتی در سامانه نفوس و مسکن در سرشماری مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، سید موسی حسینی کاشانی افزود: البرز از کلیه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه درخواست کرد تا ضمن مشارکت در سرشماری از طریق فضای مجازی با ترغیب و تشویق عموم مردم به وارد کردن اطلاعات به روش اینترنتی حداکثر همکاری را با ستاد سرشماری نفوس ومسکن داشته باشند .

وی، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هرچه سرشماری دقیق تر و صحیح تر باشد، برنامه ها صحیح تر و درست تر خواهد بود، افزود: با توجه به اهمیت سرشماری به روش اینترنتی ومزایای آن ، باید تدبیری اندیشیده شود که عموم مردم به وارد کردن اطلاعات به روش اینترنتی ترغیب و تشویق شوند و قطعا جامعه فرهیخته فرهنگ و هنر و رسانه که در تمامی عرصه های مختلف اجتماعی همراه و پیشگام بوده اند در این خصوص نیز همراهی حداکثری را خواهند داشت.

وی با توجه به کاهش دو سوم هزینه ها درمقایسه ثبت نام اینترنتی با ثبت نام حضوری ازکلیه همکاران خود در ادارات فرهنگ و ارشاد نیز درخواست کرد مشارکت حداکثری در این خصوص را داشته باشند.

دراین راستا سید مرتضی طباطبایی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، از ایجاد پایگاه ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن برای کارکنان و اهالی فرهنگ و هنر در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرزخبرداد.

وی ضمن درخواست از آحاد مردم به شرکت درسرشماری به روش اینترنتی ، افزایش سرعت ، کاهش هزینه وجلوگیری ازاتلاف وقت خانواده ها را ازمزایای سرشماری به روش اینترنتی دانست .

وی همچنین جهت افزایش مشارکت همکاران و اهالی فرهنگ و هنر درثبت نام سرشماری به صورت اینترنتی از ایجاد پایگاه ویژه ای درروز دوشنبه مورخ 19 مهرماه 95دراداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرزخبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار