کد خبر: ۳۱۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 16 October 2016


معاون وزیر صنعت با بیان اینکه سیاست وزارتخانه بر این است که اگر سرمایه‌ای به واحدی تزریق می‌شود باید در مسیر رونق بازار باشد، گفت: هیئت نظارت بر عملکرد صنایع بهبود یافته در استان تشکیل شده تا گام‌های بعدی را برای رونق تولید رصد کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدرضا فیاض در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان البرز که پیش از ظهر امروز با حضور استاندار البرز و جمعی از مدیران بانکی و صنعتی در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در طرح تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط، وام به واحدهای مورد نیاز داده می‌شود، اظهار داشت: این طرح گام نخست است و باید واحدها بعد از تزریق پول، توسعه پیدا کنند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت با بیان اینکه بانک‌ها به واحدهای صنعتی نیاز به مساعدت، کمک کنند، افزود: استان البرز در ستاد تسهیل اقتصاد مقاومتی دارای رتبه 10 است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت صنایع استان البرز به استان تهران نزدیک است، ادامه داد: در استان البرز در بخش صنعت کارهای خوبی انجام شده است. اقدامات انجام شده ستاد تسهیل در استان البرز روند مطلوبی را طی کرده است و تفاهم خوبی بین مدیران البرز وجود دارد.

فیاض با بیان اینکه سیاست وزارتخانه بر این است که اگر سرمایه‌ای به واحدی تزریق می‌شود باید در مسیر رونق بازار باشد، گفت: بنابراین هیئت نظارت بر عملکرد صنایع بهبود یافته در استان تشکیل شده تا گام‌های بعدی را برای رونق تولید رصد کند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت تصریح کرد: در حال حاضر هیئت نظارت ویژه‌ای به همین منظور در استان البرز تشکیل شده تا فرایند پس از تزریق سرمایه در گردش و اعطای تسهیلات بانکی را رصد کند. استان البرز در رده بالاتر از یک سوم قرار دارد و در بین 31 استان کشور عملکرد متوسط و رو به مطلوبی را طی کرده است.

به‌گزارش تسنیم، در پایان این جلسه تصویب شد مشکل 5 واحد تولیدی که بدهی به محیط زیست و بانک داشتند، استمهال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار