کد خبر: ۳۱۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 16 October 2016


مدیرکل امور روستایی استانداری البرز گفت: گازرسانی و ایجاد شبکه فاضلاب در روستاهای طالقان در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، ‌محمدرضا رضوی صبح امروز در نشست بررسی راهکارهای مناسب برای اجرای پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف توسعه خدمات به مردم و ارتقای خدمات عمرانی است.

وی ادامه داد: شهرستان طالقان برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توجه ویژه از سوی مسؤولان است و لازم است تا تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز با اشاره به اینکه بسترهای توسعه خدمات در این شهرستان باید فراهم شود، افزود: متأسفانه شهرستان طالقان هنوز در زمینه توسعه خدمات جایگاه خوبی را ندارد و لازم است تا با اولویت‌بندی مسیر خدمات‌رسانی به این شهرستان را بیشتر کنیم.

رضوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بر اساس دستور استاندار باید خدمات‌رسانی‌ها با شهرستان‌های کم‌برخوردار باشد، خاطرنشان کرد: شهرستان طالقان از لحاظ میزان خدمات با کمبودهایی مواجه است که لازم است تا اقدامات لازم برای توسعه خدمات انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در طالقان باید با همکاری و مشارکت دستگاه‌ها باشد، خاطرنشان کرد: مسؤولان در دستگاه‌های مختلف این شهرستان باید کمبودها را شناسایی کرده و به سمت توسعه و ایجاد خدمات پیش بروند.

این مسؤول با اشاره به اینکه البته باید ایجاد و احداث خدمات باید بر اساس اقتصاد مقاومتی باشد،‌ تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما تحقق شعار امسال است، بنابراین باید ایجاد خدمات بر اساس این مهم باشد.

رضوی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان توسعه روستاها و رفع مشکلات روستایی است، گفت: ایجاد پروژه گازرسانی و اجرای شبکه فاضلاب در برخی از روستاهای این شهرستان یکی از مهم‌ترین اولویت‌هاست و هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان داشت: اجرای همزمان این دو طرح می‌تواند در کاهش هزینه‌ها بسیار مؤثر باشد، بنابراین با توجه به نام‌گذاری امسال با نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید تمامی پروژه‌های خود را به سمت این مهم سوق دهیم.

*بهره‌مندی برخی از ساکنان روستاهای طالقان از نعمت گاز تا پایان سال

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری برخی از روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند، افزود: باید توسعه خدمات به روستاها را نیز در اولویت قرار دهیم تا با رشد و توسعه روستاها از مهاجرت‌ها جلوگیری کنیم.

رضوی بر توسعه خدمات در روستاهای این شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم تا میزان خدمات در این شهرستان و روستاهای آن با رشد مواجه شود.

به گفته وی توسعه خدمات در روستاها می‌‌تواند در جلوگیری از مهاجرت‌ها نقش بسیار مهمی داشته باشد.

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز با اشاره به اینکه روستاهای این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است، افزود:‌ بخش کشاورزی و دامداری این شهرستان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها است ، بنابراین با اهتمام بیشتر به این بخش‌ها می‌توانیم مسیر توسعه و رسیدن به اقتصاد مقاومتی را طی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار