کد خبر: ۳۱۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 16 October 2016


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: رفع مشکلات ترافیکی در استان البرز مهم‌ترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، همایون شریفی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح پارکینگ بزرگ طبقاتی اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها در استان البرز رفع معضلات ترافیکی است.

وی ادامه داد: هم اکنون گره‌های ترافیکی در این استان دغدغه‌ها و مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است که لازم است تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع این مهم در استان انجام شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه وجود این گره‌های ترافیکی سبب از بین رفتن انرژی و زمان می‌شود افزود: متأسفانه با وجود تمام اقدامات انجام شده اما تاکنون این معضل به صورت اساسی برطرف نشده است.

شریفی با بیان اینکه ساخت تقاطعات غیرهم‌سطح و اجرای دیگر طرح‌ها نتوانسته گره‌های ترافیکی در استان را باز کند، خاطرنشان کرد: با توجه به رشد جمعیت و همچنین توسعه خودروها باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع مشکلات ترافیکی در این استان انجام شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نقاط دارای گره‌های ترافیکی میدان توحید کرج است تأکید کرد: باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم این مسیر نیز به درستی ساماندهی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا و با هدف ارتقای انضباط اجتماعی چراغ راهنمایی و رانندگی در میدان توحید کرج نصب شد.

شریفی تصریح کرد: عدم رعایت تردد خودروها سبب مشکلات ترافیکی بسیاری در این محدوده شده بود که با نصب چراغ تاحدودی نظم گرفت.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین مسائلی که در نظم ترافیکی بسیار اهمیت دارد و تأثیرگذاری بسیاری را دارد رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان است لذا این مهم باید از سوی تمامی رانندگان مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار