کد خبر: ۳۱۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 20 October 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: صنایع مستقر در البرز برای برخورداری از حمایت ها و تمرکز بر روی اقدامات لازم از سوی مسئولین باید نسبت به انتقال دفاتر مرکزی خود به استان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، عباداله کامکار در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که عصر چهارشنبه در محل استانداری البرز برگزار شد، افزود: در این کارگروه باید علاوه بر حل معضلات صنعتگران و تولید کنندگان، عمل به قانون اساسی نیز مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: رفع موانع تولید در چارچوب مقررات و ضوابط صورت می گیرد و به دنبال راهکاری مناسب برای تسریع در این روند هستیم.

کامکار با بیان اینکه در این جلسه مشکلات و موانع 7 واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت گفت: با همکاری دستگاه های مرتبط موانع یک واحد تولیدی حل شده و 90 نفر نیروی متخصص به کار بازگشتند.

وی افزود: سایر موارد نیز بررسی شده و راهکار حل معضلات از سوی دستگاه های مربوطه ارائه شد.

معاون استاندار با اشاره به اینکه اهتمام جدی برای انتقال دفاتر بازرگانی صنایع مستقر در البرز وجود دارد خاطر نشان کرد: صنایع مستقر در البرز باید نسبت به انتقال دفاتر مرکزی خود به این استان برای برخورداری از امکانات و تمرکز بر روی مسائل اقدام کنند.

وی گفت: اکنون برخی از صنایع که به موانعی برخورد می کنند از دستگاه های البرز انتظار مساعدت دارند در صورتی که پرداخت مالیات، عوارض و سایر پرونده های آنها در پایتخت است.

کامکار افزود: در این کارگروه با همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها به جد درصدد رونق تولید و حل معضلات تولید کنندگان و صنعتگران هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار