کد خبر: ۳۱۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 22 October 2016


سرپرست فرمانداری کرج گفت: انتظار داریم شهروندان با ماموران سرشماری نفوس و مسکن همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

علی‌ قنبرزمانی امروز در گفت‌وگو پس از پایان زمان شرکت در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به صورت اینترنتی، زمان مرحله حضوری سرشماری آغاز شده و هم اکنون ماموران با حضور در محل، مرحله دوم این طرح مهم و ملی را انجام می‌دهند.

وی افزود: در این مرحله کسانی که ثبت نام اینترنتی داشته‌اند، تنها باید کد رهگیری را به مامور ارائه داده و در صورت عدم ثبت نام، می‌توانند با ارائه اطلاعات به مامور سرشماری در این طرح ملی و مهم شرکت کنند.

سرپرست فرمانداری کرج تصریح کرد: استان البرز یک استان تازه تاسیس بوده و اطلاعات و آمار کافی به ویژه در حوزه تعداد نفوس و مسکن به طور کامل در اختیار مدیران قرار ندارد.

زمانی گفت: اگر مدیری به این اطلاعات به صورت دقیق و کارشناسی شده، دسترسی نداشته باشد، به طور قطع نمی‌تواند برنامه‌ریزی مناسبی برای دست‌یابی به توسعه پایدار به ویژه در حوزه اقتصادی انجام دهد.

وی بیان داشت: بنابراین انتظار داریم که شهروندان همکاری لازم را با ماموران سرشماری نفوس و مسکن سال 95 داشته باشند.

سرپرست فرمانداری کرج افزود: به عنوان نمونه ما بخش‌ها و دهیاری‌هایی داریم که جمعیت ثبت شده آنها با آمارهای رسمی تفاوت دارد، به نحوی که جمعیت یکی از دهیاری‌های توابع کرج چند هزار نفر بوده، اما در آمارها جمعیت این دهیاری حدود 300 نفر عنوان شده است.

زمانی ادامه داد: طبیعی است که یک مدیر نمی‌تواند در این شرایط برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد و حتی در جذب اعتبارات و بودجه با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شویم.

سرپرست فرمانداری کرج گفت: بنابراین نیاز است که مردم با ماموران سرشماری همکاری و تعامل داشته و اطلاعات دقیق و صحیح را در اختیار این افراد قرار دهند.

زمانی اظهار داشت: در حال حاضر 539 آمارگیر در شهرستان کرج فعال هستند و این تعداد به غیر از مدیریت ستاد و افراد فعال در ستاد و کارشناسان است.

وی در پایان تصریح کرد: رسانه‌ها در این حوزه باید به کمک دستگاه‌های اجرایی و دولت بیایند و فواید و اهمیت سرشماری را به طور دقیق برای مردم تشریح کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار