کد خبر: ۳۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 10 May 2015
مدیرکل اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: طرح تحول مددکاری اجتماعی زندانها دردست بررسی قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان البرز،حمید رضا علی اکبری شامگاه شنبه در آیین تجلیل ازمددکاران اجتماعی زندانهای استان البرز افزود: در بخشی از این طرح، شرح وظایف مددکاران قضایی و مددکاران اجتماعی تفکیک شده است هرچند که هر دو بخش زیر نظر اداره خدمات اجتماعی زندانها هستند.
وی ادامه داد:حرفه علمی و تخصصی مددکاری اجتماعی در بالاترین نقطه کاری درسازمان زندانها قرار گرفته است که نقش بسیار حایز اهمیتی در دستیابی به اهداف متعالی سازمانی دارد.
مدیرکل اقدامات تامینی و تربیتی کشور از اخذ رضایت 400 شاکی پرونده در سال1393 توسط مددکاران اجتماعی کل کشور خبرداد و اظهار داشت: آزادی و بازگشت زندانیان به آغوش خانواده ها ، یکی از اهداف متعالی مددکاران اجتماعی به شمار می آید.
علی اکبری ضمن تشکر از اقدامات مددکاری اجتماعی در سطح زندانهای استان البرز گفت: تاسیس دو انجمن حمایت از زندانیان در هشتگرد و نظر آباد استان البرز برای ارایه خدمات مددکاری به خانواده های زندانیان نیازمند و آبرومند ستودنی است.
مدیرکل زندانهای استان البرز گفت: بزرگترین خدمت رسانی ، ارمغان آزادی برای زندانیان است.
جبار باقری با اشاره به اقدامات مددکاری اجتماعی در سطح ندامتگاههای استان البرز یادآور شد:به رغم کمبود امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی کافی درحوزه ی مددکاری ، بر اساس استانداردهای تعریف شده سازمان، شاهد تلاش و پشتکار مددکاران اجتماعی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار