کد خبر: ۳۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 11 May 2015
نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج بر ساماندهی و دیوارکشی اراضی خالی از سکنه و بلاتکلیف سطح کلانشهر در راستای حفظ سیما و منظر شهری تاکید کردند.
به گزارش ایسنا جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج اعضای شورای شهر کرج در علنی خود رسیدگی به وضعیت اراضی خالی از سکنه و بلاتکلیف تاکید کردند که به محلی برای رهاسازی زباله و نخاله‌های ساختمانی تبدیل شده و مشکلات زیست محیطی و بهداشتی را رقم زده است.
 بر اساس مصوبه شورا، شهرداری ملزم به انجام هماهنگی‌های لازم با دادستانی و سایر مراجع قانونی به منظور دیوارکشی اراضی خالی از سکنه و بلاتکلیف می‌باشد و طبق مفاد ماده 110 قانون شهرداریها، پس از شناسایی یا مراجعه مالک یا مالکین اراضی مذکور به مدیریت شهری، آنها برابر جداول موجود موظف به پرداخت جرایم ریالی می‌باشند.
 رسیدگی به برخی از مصوبات جلسات قبلی پارلمان شهری که مورد اعتراض فرمانداری شهرستان قرار گرفته بود، از دیگر موضوعات کاری نمایندگان مردم بود که برخی از آنها مورد قبول واقع نشد و نمایندگان مردم بر مصوبات قبلی خود اصرار ورزیدند. سرنوشت نهایی این مصوبات در شورای حل اختلاف استان که شورای اسلامی شهر نیز نمایندگانی در آن دارد، مشخص می‌شود.
 شورای شهر کرج پس از بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی حمایت مالی از هیات‌های ورزشی استان که تعداد آنها به 50 مورد می‌رسد، تخصیص اعتبار دو میلیارد ریالی را به تصویب رساند که بر اساس اولویت‌های موجود و به صورت عادلانه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت؛ این  رقم تا پایان سال جاری و به منظور حمایت از فعالیت‌های ورزشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بین متولیان ورزش در ایران کوچک توزیع خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار