فردی که با تیراندازی در شهرک زیباشهر حوزه کلانتری 26 آزادگان، باعث بر هم زدن امنیت عمومی و تخریب خودروی شهروندان شده بود با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شد.
کد خبر: ۳۵۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 04 January 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به تیراندازی در یکی از شهرک‌های کرمانشاه که منجر به ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان و همچنین تخریب خودرو و اماکن عمومی شده بود، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

شیرزادی افزود: ماموران کلانتری 26 آزادگان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند، اما فرد مهاجم با دیدن ماموران، خودروی خود را رها کرده و متواری شد.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری متهم به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت که با تحقیقات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه، مهاجم که جوانی حدودا 27 ساله بود، شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم به بزه ارتکابی خود معترف و انگیزه تیراندازی را اختلافات شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.



منبع : ایسنا
برچسب ها: تابناک ، استانها ، حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار