کد خبر: ۳۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 19 May 2015
مدیرکل امور بانوان استانداری البرز گفت: جشنواره مهربانو در کرج برگزار می‌شود.

بی‌بی عصمت سرافرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه مشارکت بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های این قشر می‌تواند گامی موثر در جهت ارتقای فعالیت‌های بانوان در حوزه‌های مختلف باشد، گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌های اساسی برای توسعه فعالیت‌های بانوان این استان انجام شده است که تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های موجود این مهم به تحقق بپیوندد.

وی با تاکید بر اینکه مطالعه و بررسی قوانین بالادستی، توجه به حوزه زنان و خانواده و تحلیل وضعیت موجود بر اساس آمارهای ارائه شده از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های ما در حوزه زنان محسوب می‌شود، بیان داشت: در تدوین هسته‌های کلیدی طی گروه‌های کارشناسی، مشارکت زنان و تحکیم بنیان خانواده ارتقا توانمندسازی زنان در حوزه‌های اجتماعی، بهداشتی، ورزش، آموزش و پرورش، کشاورزی، میراث فرهنگی و ... مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری البرز بر ضرورت احصاء توانمندی‌ها و قابلیت‌های جامعه زنان اشاره و تأکید کرد: بیش از آن که بر ارتقای توانمندی زنان نیاز داشته باشیم باید به برداشتن موانع موجود برای بهره‌مندی از توان زنان در عرصه‌های مختلف توجه کرد.

وی همچنین به جشنواره مهربانو که در برگیرنده تمام فعالیت‌های حوزه بانوان جامعه است، اشاره کرد و گفت: مخاطب و بازدیدکنندگان این جشنواره زنان هستند که با هدف معرفی توانمندی‌ها، محصولات، خدمات ویژه بانوان اجرایی می‌شود.

وی از مهمترین اقداماتی که باید در حوزه زنان نیز انجام شود را طرح موانع اشتغال زنان فارغ‌التحصیل در رشته‌های هنر عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار