کد خبر: ۳۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ 19 May 2015
رئیس کمیسیون مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تضعیف نهاد خانواده به عنوان هسته اولیه و تحت تأثیر قرار دادن باورهای دینی دو مولفه اصلی و پاشنه آشیل در افزایش آمار اعتیاد بوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی هاشمی بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه تضعیف نهاد خانواده به عنوان هسته اولیه و تحت تأثیر قرار دادن باورهای دینی دو مولفه اصلی و پاشنه آشیل در افزایش آمار اعتیاد بوده است.
وی ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر از سال 67 به فرمان امام راحل که به سران سه قوه ابلاغ شد تاکنون، تحولات قانونی داشته است و در مجمع تشخیص مصلحت نظام به فراخور تحولات اجتماعی این مهم نیز پیگیری و اجرایی می‌شود.
هاشمی با بیان اینکه در مرحله تدوین گزارش فعالیت‌های انجام شده در این سال‌ها هستیم، در محور دیگری با ارائه آماری از هزینه‌هایی که در کشور صرف مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر می‌شود، به تحلیلی از وضعیت کشورهای توسعه یافته که به نوعی درگیر با پدیده اعتیاد هستند پرداخت.
رئیس کمیسیون مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در استان پیرامون مبارزه با این امر، بر ضرورت همفکری و ارائه راهکارهای عملیاتی جهت برون‌رفت از وضعیت موجود اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار