کد خبر: ۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷ 09 February 2015

نماینده مردم شهرستانهای ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ایام الله دهه مبارک فجر را نماد پیروزی ملت ایران و شکست دشمنان اسلام ذکر کرد و گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن را با شکوه تر از گذشته برگزار می کنیم.
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد افزود: تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی بیانگر اوج عصبانیت و ناکامی دشمنان اسلام در رسیدن به اهداف شوم خود است ، براین اساس همانطورکه در سالهای گذشته، مردم انقلابی ایران درعرصه های مختلف پوزه دشمنان را به خاک مالیدند امسال نیز کوبنده تراز گذشته وارد میدان می شوند.
به گزارش ايرنا وی اظهار کرد: دشمنان با تشدید تحریم ها به بهانه های مختلف به دنبال منصرف کردن مردم از حضور و مشارکت درصحنه های انقلابی و مشارکتی در بخش های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی هستند.
کیایی نژاد گفت: مردم فهیم و با بصیرت ایران در طول 36 سال گذشته به رغم تحمل فشارها و سختی های زیاد به دنیا ثابت کردند که پشت سر انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند و هر سال با حضوری گسترده تر از گذشته درراهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت می کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی و آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: تا جنایت ها و شیطنت های آمریکا و رژیم صهیونیستی درجهان استمرار دارد، شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل رساتر از گذشته استمرار می یابد.
وی گفت: حضور مردم در همایش انقلابی 22 بهمن نشانه ارادت آنان به امام (ره)، شهدای عزیز و ولایت فقیه است و ملت ایران در روزهای مهمی چون روز قدس، 9 دی و 22 بهمن به صحنه می آید تا به ظالمان پیام بدهد دست از افکارمنفی و مخرب ، توطئه ، تهدید ، ترور ، تحریم و ... علیه ایران بردارند و به حقوق بشر احترام بگذارند.
کیایی نژاد بیان کرد: امروز ملل مسلمان جهان پیام خودباوری انقلاب اسلامی را دریافت کرده اند و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در جهان دردل دشمنان اسلام ، قرآن و انقلاب ترس و هراس ایجاد کرده است.
نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: راهپیمایی امسال از حساسیت زیادی برخوردار است و مردم با درک این حساسیت در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکتی کم نظیر خواهند داشت تا بار دیگر دشمن را مایوس کنند.
وی تاکید کرد : انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم و الطاف الهی با قدرت و قوت به راه خود ادامه می دهد .
شهرستانهای ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان به ترتیب در 45 ، 35 و 70 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار