سرمربی تیم فوتبال تاتنهام گفت: همیشه در فوتبال، بالا و پایین‌هایی وجود دارد، اما ما باید باهوش باشیم تا بتوانیم جلوی شکست‌ها را بگیریم.
کد خبر: ۳۷۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 18 February 2017
به گزارش تابناک : مائوریسیو پوچتینو، از شکست شاگردانش در لیگ اروپا ناراحت است، اما احساس می‌کند که لندنی‌ها می‌توانند نتیجه را جبران کنند.

پوچتینو در این خصوص اظهار داشت: زمانی که شکست می‌خورید، همیشه احساس ناخوشایندی دارید، اما رقابت هم‌چنان باقی‌ است. این یک پیروزی برای خنت بود و هفته آینده در ومبلی باید این نتیجه را جبران کنیم. راهی به‌جز پیروزی برای ما باقی نمانده است. 

وی ادامه داد: حقیقت این است که در نیمه‌دوم، ما تیم برتر میدان بودیم. حتی در نیمه‌اول هم ما بهتر بازی کردیم.در ادامه بازی ما تغییر ترکیب دادیم و سعی کردیم راهی برای باز کردن دروازه تیم مقابل پیدا کنیم. تا حدودی هم در این راه موفق بودیم، اما در زمانی که در اوج کارمان قرار داشتیم، گل خوردیم.  

سرمربی تاتنهام تاکید کرد: ما اطمینان کامل داریم که می‌توانیم نتیجه بازی را در دیدار برگشت تغییر دهیم. باید خود را بازیابی کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. همیشه در فوتبال، بالا و پایین‌هایی وجود دارد، اما ما باید باهوش باشیم تا بتوانیم جلوی این شکست‌ها را بگیریم.



منبع : میزان
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار