کد خبر: ۳۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 24 May 2015
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: طرح مبحث مخاطب‌شناسی یکی از اصولی است که در راستای برخورد با معضلات اجتماعی و جنگ نرم بسیار حائز اهیمت است که باید توسط مددکاران و مشاوران اجرایی شود.
به گزارش تسنیم از کرج، سردار بخشعلی کامرانی صالح در همایش تجلیل از مشاوران و مددکارن استان البرز که به مناسبت روز مددکار پیش از ظهر امروز در محل ستاد فرماندهی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر یکی از موهبت‌‌های الهی محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه طبق اظهارات نخبگان نظامی سقوط خرمشهر جزء محالات بود که این امر صحت داشت، افزود: در طول انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس همواره امداد و معجزات الهی همراه جوانان کشور بوده است.
فرمانده انتظامی البرز با اشاره به فرمایش امام‌خمینی(ره) که " خرمشهر را خدا آزاد کرد" خاطرنشان کرد: رزمندگان عملیات بیت المقدس با دلاورمردی‌های خود خرمشهر را از صدامیان بازپس گرفتند.
کامرانی صالح با تاکید بر اینکه امروزه در مقابله با جنگ نرم هستیم، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب در مقابله با معضلات اجتماعی حرکت کنیم.
وی با اشاره به اینکه برای مقابله با جنگ نرم باید نسبت به مسائل روز جامعه شناخت کافی داشته باشیم، گفت: طرح مبحث مخاطب‌شناسی یکی دیگر از اصولی است که در راستای برخود با معضلات اجتماعی و جنگ نرم بسیار حائز اهیمت است که باید توسط مددکاران و مشاوران اجرایی شود.
فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اینکه در برخورد با معضلات اجتماعی اقدامات خوبی توسط نهادهای مختلف انجام شده اما باید با هم‌سویی و توان‌افزایی در یک مسیر  قدم برداشت، اظهار داشت: مقابله با معضلات اجتماعی باید دغدغه همه اقشار و دستگاه‌های اجرایی مختلف در سطح استان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار