خدمتی دیگر از خیرین مدرسه ساز
تعداد خیران مدرسه‌ساز بعد از انقلاب با رشد بسیار چشمگیری مواجه بوده است که این خود توانسته در رشد سرانه‌های آموزشی تأثیرگذار باشد.
کد خبر: ۳۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 25 May 2015
دبیرستان دخترانه 19 کلاسه دکتر اسپرورین در استان البرز افتتاح شد. این مدرسه با هدف توسعه فضاهای آموزشی مناطق محروم کرج راه‌اندازی شده است
محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز 19 کلاسه در کرج اظهار داشت: امروز با اقدامات فرهنگی مناسبی که صورت گرفته است زمینه حضور خیران مدرسه‌ساز در کشور بیشتر شده است.
وی ادامه داد: با توجه به نیاز کشور برای ساخت بیشتر فضاهای آموزشی نیاز داریم که خیران بیشتری در این طرح‌ها مشارکت کنند.
وی با اشاره به شرایط کنونی افزود: تعداد خیران مدرسه‌ساز بعد از انقلاب با رشد بسیار چشمگیری مواجه بوده است که این خود توانسته در رشد سرانه‌های آموزشی تأثیرگذار باشد.
این مسئول تأکید کرد: برای ساخت مدارس می‌توانیم از توان دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان نیز استفاده کنیم.
به گفته این مسئول یکی از اقداماتی که در این جهت انجام شد، توزیع قلک‌هایی در بین دانش‌آموزان بود که به این واسطه توانستیم با توزیع 126 هزار قلک بین دانش‌آموزان، مدرسه جوانان را در استان گلستان تأسیس کنیم.
به گفته حافظی، این طرح در اسلامشهر نیز اجرایی شده است و از این طریق هم در مدرسه‌ مهرورزان این شهرستان افتتاح شد.
در ادامه این مراسم محمدتقی ایرانی فرماندار کرج با تأکید بر توسعه فضاهای آموزشی در این استان گفت: یک شیفته شدن مدارس در این استان گامی مهم در جهت ارتقای خدمات آموزشی در البرز است.
وی افزود: باید بسترهای ساخت مدارس در مناطق مختلف این استان فراهم شود و با توسعه مدارس در شهرستان‌های مختلف این استان به استانداردها در این زمینه دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار