کد خبر: ۳۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 26 May 2015
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز با بیان اینکه در کل استان ۶۵ هزار واحد مسکونی روستایی وجود دارد، گفت: از این تعداد تا کنون برای ۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی سند صادر شده است.

به گزارش تسنیم ، علی رحیم‌زاده در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از مسکن روستایی و طرح هادی روستایی چاران شهرستان کرج که ظهر امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزارشد، اظهار داشت: آغاز فعالیت بنیاد مسکن استان البرز همزمان با آغاز طرح هادی در کشور بود.

وی با بیان اینکه زمانی که این طرح آغاز شد 210 روستای استان البرز در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تا کنون در 192 روستای استان البرز طرح‌های تصویب و اجرا شده و مابقی در سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز با تاکید بر اینکه در کل استان 65 هزار واحد مسکونی روستایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد تا کنون برای 20 هزار واحد مسکونی روستایی سند صادر شده است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه یکی از مشکلات استان مقاوم‌سازی واحدهای روستایی است، تصریح کرد: استان البرز در راستای مقاوم‌سازی واحدهای روستایی 6 هزار و 973 سهمیه دارد که از این تعداد تا کنون 4 هزار و 676 واحد به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح مقاوم‌سازی در 262 روستای استان اجرا شده است، گفت: تا کنون این طرح تنها در 25 روستای استان اجرا نشده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز افزود: رایزنی اساسی با اهالی این روستاها انجام شده تا در جریان و ضعیت خطرپذیری منطقه باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار