کد خبر: ۴۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 31 May 2015
استاندار البرز گفت: توسعه فضای سبز شهری در مقابله با ریزگردها موثر است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از آسایشگاه کهریزک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه فضاهای سبز و ایجاد بوستان‌ها در تمامی مناطق استان البرز یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که برای داشتن هوایی پاک باید مدنظر داشت.
وی بر نقش انکارناپذیر مردم در ارتقای فرهنگ حفظ محیط زیست تأکید کرد و افزود: این مهم می‌تواند به همراه توسعه فضای سبز نقش اساسی به منظور مقابله با پدیده ریزگردها نیز داشته باشد.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: تاکنون برای حفظ محیط زیست از سوی مسئولان این بخش اقدامات موثری صورت گرفته است.
طهایی افزود: تقویت فضای سبز و حفظ محیط زیست در درون و بیرون شهرها، از این منظر که ریه تنفسی شهر محسوب می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: سازمان منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست استان، برای حفظ و احیای محیط‌زیست فعالیت‌های قابل توجهی انجام داده‌اند و در این راه باید با متخلفان برخورد جدی شود.
استاندار البرز ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در وظایف خود کوتاهی نمی‌کنند، ولی همراهی و همیاری مردم امری انکار ناپذیر است، که مکمل فعالیت‌های دولت است.
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: به دلیل بیابانی بودن برخی نقاط استان به خصوص در شهرستان اشتهارد، شاهد پدیده ریزگردها هستیم، از این رو توسعه فضای سبز تأثیر به سزایی در کنترل این مهم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار