رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد
وز جمعه جاده چالوس از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود، تا مسافران بتوانند پس از پایان سفر، با ترافیک کمتری به استان‌های تهران و البرز باز گردند.
کد خبر: ۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۵ 11 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: بارش سنگین برف در عصر روز سه‌شنبه 21 بهمن ماه، منجر به مسدود شدن جاده چالوس در محدوده دیزین تا تونل کندوان شد.
به همین دلیل عصر این روز برای ساعاتی تردد خودروها در این محور متوقف گردید و ماموران پلیس راه استان البرز حرکت خودروها از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد را تا باز شدن جاده ممنوع اعلام کردند.
در همین رابطه دقایقی قبل رئیس پلیس راه استان البرز به خبرنگار تابناک گفت: اکنون که بامداد روز چهارشنبه است، با تلاش ماموران راهداری، جاده چالوس باز شده و تردد در آن جریان دارد.
سرهنگ رضا اکبری بیان داشت: با این وجود ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی این محور تا تونل کندوان ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: این ترافیک بر حرکت خودروها در آزاد راه تهران – کرج نیز تاثیر گذاشت، به صورتی که هم اکنون در این آزادراه و در محدوده پل کلاک تا میدان امیرکبیر ترافیک سنگین است.
رئیس پلیس راه استان البرز در پایان با اشاره به بارش برف و باران در محورهای کوهستانی این استان و لغزنده بودن جاده‌ها، گفت: تردد در این محورها بدون زنجیرچرخ ممنوع است.
اکبری در پایان با بیان اینکه حجم مسافرت‌ها از عصر روز سه‌شنبه به شدت افزایش یافته است، گفت: به همین دلیل روز جمعه جاده چالوس از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود، تا مسافران بتوانند پس از پایان سفر، با ترافیک کمتری به استان‌های تهران و البرز باز گردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار