امروز همه بودند
مروز ملت ایران بار دیگر برگ زرینی از افتخارات خود را به صفحات این انقلاب اضافه کردند و نشان دادند که تحریم و تهدید دشمنان هیچ تاثیری در روحیه آنان نخواهد داشت.
کد خبر: ۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵ 11 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران، مردم ولایی استان البرز با فریادهای لبیک یا خامنه‌ای، ایستادگی خود را در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب اعلام کردند. 
امروز حضور پرشور و مقتدر قشرهای مختلف مردم البرز، همراه با دیگر استان‌های کشورمان نشان داد که آرمان‌ها و دستاوردهای این انقلاب هرگز فراموش شدنی نیست و یاران ولایت همچنان بر آرمان‌های انقلاب پایبندند.
در این راهپیمایی باشکوه مردم استان البرز با سردادن شعارهایی بار دیگر به دشمنان نشان دادند که هرگز دست از آرما‌ن‌های این انقلاب بر نخواهند داشت و تهدیدات و تحریم‌های دشمن زبون هیچ تأثیری در روند توسعه و پیشرفت ایران اسلامی ندارد.
براساس این گزارش، امروز مردم شهرستان‌ها و شهرهای مختلف این این استان از جمله کرج، اشتهارد،‌ ساوجبلاغ، طالقان، فردیس، محمدشهر، کمالشهر و آسرا با وجود بارش شدید باران، با دیگر اقتدار و عزت خود را به رخ جهانیان کشیدند.
در حاشیه این مراسم استاندار البرز با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: پوشالی بودن قدرت استکبار جهانی از جمله آمریکا امروز بار دیگر به جهانیان ثابت شد.
سید حمید طهایی گفت: امروز ملت ایران بار دیگر برگ زرینی از افتخارات خود را به صفحات این انقلاب اضافه کردند و نشان دادند که تحریم و تهدید دشمنان به ویژه آمریکا هیچ تاثیری در روحیه آنان نخواهد داشت.
وی ادامه داد: امروز حضور پرشور مردم در این صحنه سیاسی کشور بار دیگر اقتدار راسخ ملت ایران را به رخ جهانیان کشید و دشمنان را مایوس و سرشکسته کرد.
استاندار البرز تصریح کرد: ملت ایران همواره مستحکم و استوار در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستاده و به پاسداری از آرمان‌های انقلاب پرداخته است.
وی خاطرنشان کرد: ما همواره حامی انقلاب و رهبر معظم انقلاب بوده و هیچ ترفندی از سوی دشمنان نمی‌تواند ما را از ولایت و انقلاب دور کند.
طهایی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تیم مذاکره کننده گفت: تیم مذاکره کننده نیز باید تمامی دستورات مقام معظم رهبری را در این خصوص مدنظر داشته باشد و هرگز از خواسته‌های خود در برابر دشمنان کوتاه نیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار