کد خبر: ۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹ 11 February 2015
نماینده مردم کرج، ‌اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اوج اقتدار و عزت خود را به نمایش گذاشتند. 
به گزارش فارس، عزیز اکبریان لحظاتی پیش با حضور در جمع راهپیمایان کرجی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: دشمنان تصور می‌کنند می‌توانند با زور و تهدید و تحریم ملت ایران را از آرمان‌های خود دور کنند اما امروز با دیگر حضور پررنگ مردم در صحنه سیاسی کشور دشمنان را مأیوس و سرشکسته کرد و آنان را برای رسیدن به اهداف شومشان به نقطه آغاز برگردانند.
وی ادامه داد: دشمنان هزینه‌های بسیار گزافی را برای تحقق اهداف شوم خود کرده‌اند،‌ اما هر بار با سرشکستگی و مأیوس‌تر از گذشته می‌شوند.
این مسئول ادامه داد: دشمنان با هدف قرار دادن اعتقادات مردم و توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) می‌خواهند به انقلاب ضربه وارد کنند اما نمی‌دانند که ملت ایران به پای اعتقادات و دین خود جان خود را نیز می‌دهند و هرگز یاوه‌های آنان تأثیری در مردم نخواهند داشت.
اکبریان ادامه داد: برای پیروزی این انقلاب خون‌های بسیار ریخته شد لذا مردم هرگز از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت از مقام عظمای ولایت دست بر نخواهند داشت.
نماینده مردم کرج، ‌اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، تهدیدات دشمنان را بی تأثیرترین گزینه برای ضربه به این انقلاب عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی همیشه از سوی دشمنان مورد تهدید و تحریم بوده است لذا این موارد هیچکدام نمی‌تواند تأثیری در پیشرفت انقلاب اسلامی داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار